O nás

ZEFEKTIVNĚTE SVÉ FIREMNÍ PROCESY

Jsme tým, jehož členové spolu a se svými partnery táhne za jeden provaz. S tím souvisí, že nás všechny baví vymýšlet nové věci a posouvat se vpřed, stejně jako to nabízíme našim klientům. Každý den (a někdy i v noci) společně hledáme možnosti, jak získat náskok před konkurencí a zvýšit efektivitu procesů. Zároveň ale moc dobře víme, že každý obor je jiný, a proto rádi posloucháme a na základě našich zkušeností následně přicházíme s řešením.

Na začátku dnešního řešení stál nápad tehdejšího studenta ČVUT – Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské zjednodušit práci farmaceutickým reprezentantům a přinést na trh něco nového. Zabralo to více než pár večerů, ale brzy se začali ozývat první klienti. Zjistili, že mohou pracovat jinak. Efektivněji. Na základě zpětné vazby uživatelů, která se stala hnacím motorem našeho softwaru bylo jasné, že nejde o jeden z mnoha vysokoškolských projektů, které skončí tam, kde začaly.

Pro naše partnery jsme se stali pomocnou rukou v každodenním životě, která je jejich přirozenou součástí. Nejde o to přicházet neustále s milionovými nápady. Naším cílem je přicházet s praktickými věcmi, které budou mít okamžité využití v praxi. Následně je budeme moci krok po kroku za pravidelného testování a vývoje dotáhnout k řešení, které je maximálně efektivní a především jednoduché pro samotné uživatele.

Za více než dvacet let jsme se od vysokoškolského kódu posunuli ke komplexnímu řešení, které přesahuje hranice České republiky. Desítky firem a stovky reprezentantů a obchodních zástupců dnes ví, že se na nás mohou spolehnout. Ať už jsou v kanceláři nebo terénu, vždy mají okamžitý přístup ke všem důležitým informacím. Právě i díky jejich zkušenostem a otevřenosti se nám podařilo vyvinout takový produkt, kterým Medor dnes je.

Jak se vyvíjel Medor

2002
Pod rukama zakladatele společnosti Austro-Bohemia, Pavla Randáka, vzniká offline software Medor V1 (tehdy ještě pod názvem Medobase).
2003
Medobase pokrývá základní CRM potřeby farmaceutického reprezentanta (databáze lékařů a lékáren, výkazy činnosti).
2004
Rozšíření Medobase o agendu seminářů, vylepšení plánování, kniha jízd a první reporting.
2006
Vývoj dalšího software Medac, jenž usnadňuje managementu finanční plánování P&L a obchodní plánotvorbu včetně manažerského účetnictví.
2007
Spojením funkcionalit programů Medobase a Medac vzniká Medobase v2 pod novým názvem Medor.
2008
Pod záštitou týmu programátorů Austro-Bohemia se objevuje Medor poprvé v online verzi.
2009
Ze systému Medor se odděluje samostatný software pro analýzu krevních plynů v nemocničních laboratořích pod názvem GlukoMedor.
2010
Medor začíná fungovat jako plnohodnotné cloudové řešení s doplněním o kompletní účetnictví a překračuje hranice ČR – vstupuje na Slovensko.
2011
Software Medor dostává nový design a je rozšířen o další analytické funkce pro zpracování prodejních a dalších externích dat. Zároveň vzniká nová varianta Medor ISTS pro firmy zabývající se technickou správou budov – tzv. Facility Management.
2013
Implementujeme podporu tabletů pro práci v terénu a vylepšujeme skladového hospodářství.
2014
Instalujeme GlukoMedorMaďarsku, SlovenskuRakousku.
2015
Rozšíření modulů Medor ISTS o mapování a analýzy energetických náročností budov.
2018
Při práci na zpřehlednění systému dochází k odlehčení datových přenosů a navýšení kapacity v oddělení podpory a analýz.
2019
Vstupujeme na zahraniční trhy Litva, Lotyšsko, Estonsko, Maďarsko, Bulharsko, Makedonie, Bosna a Hercegovina.
2020
Kompletně předěláváme datový reporting a přecházíme na Business intelligence řešení.
2021
Společnost Austro-Bohemia přijímá jednotný brand Medor
2022
Otevření pobočky v Českých Budějovicích
2023
Začínáme zpracovávat kompletní data poskytovaná SÚKLem (eRecept, LEK-13, DIS-13, REG-13…)

Jsme partnerem pro vaše podnikání

  • Ing. Pavla Kotrášová

    Ing. Pavla Kotrášová

    Accounting Manager Medopharm, s.r.o.

    The cooperation with company Austro-Bohemia lasts more than 14 years and I am absolutely excited out of their work. Their professional and in particular human and individual approach is invaluable. From a position of the financial manager I appreciate prompt and almost immediate reaction to any problem and the effort to solve it all with maximal satisfaction of customer. I can rely on all of their reports. I really recommend the cooperation with Austro-Bohemia to all!

  • Mgr. Zbyněk Pronteker

    Business Unit Manager +pharma Česká republika s.r.o.

    I am very satisfied with company Austro-Bohemia,we are using their services from the begging of our operation on a Czech market. For the purpose of managing our relationship with our customers we use system Medor CRM, which is very intuitive and user friendly right after brief training. System also brings us all necessary reports and key pointers to manage our activities.

  • Mgr. Kateřina Slabá

    Product Manager TECOM ANALYTICAL SYSTEMS CS, spol. s r.o.

    We have been cooperating with Austro-Bohemia for more than 10 years. The IT support provided by Austro-Bohemia to our company is excellent and a professional approach has been a matter of course since the beginning of our many years of cooperation. I also appreciate the excellent communication and the ability to respond flexibly to all our requirements. Austro-Bohemia means seriousness and professionalism.

  • Ing. Josef Maléř

    Ing. Josef Maléř

    Business Unit Manager Exeltis CZECH, s.r.o.

    Austro-Bohemia has been providing Medor CRM to our company for more than 3 years. I particularly appreciate the ability to prepare Medor CRM according to our needs and requirements. I also appreciate their constant efforts to improve Medor and their service related not only to system support but also to IT administration.

 


Najdeme ideální řešení i pro vás

Zanechte nám na sebe kontakt, nebo se jen na cokoli zeptejte.




    Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

    Zpět na začátek