Zjednodušíme vaše podnikání
Spolehněte se na online Facility Management Systém při řízení společnosti
Chci vědět víceMějte Facility management pod kontrolou
Medor ISTS obsahuje moduly, díky kterým je snadné efektivně evidovat poruchy, servisní zásahy a pravidelné údržby s možností řízení finančních, materiálních i lidských zdrojů, ale i další možná rozšíření na míru pro vaše potřeby.
Součástí Medor ISTS jsou také funkce pro správu budov, sledování průběhu servisních zásahů a poruchovosti, správa technologií a zařízení včetně jejich dokumentace. Samozřejmostí je i široká možnost exportu individuálních výstupů (např. formou kontingenčních tabulek).
Proč použít Medor ISTS?
- Komplexní řešení – kromě Facility managementu sleduje i finanční, materiální a lidské zdroje
- Dostupné online ‑ kdykoliv a odkudkoliv máte přístup k důležitým informacím o vaší firmě
- Individuální reporting ‑ sami si nastavíte, jak bude váš pravidelný přehled vypadat
Kdo používá Medor ISTS?
Výběr několika posledních nejvýznamnějších klientů kteří nám projevily důvěru:
Jsme partněři pro vaše podnikání
Zabezpečení Medor ISTS
Zabezpečení klienta je řešeno pomocí moderních SSL certifikátů, které neumožnují odposlouchávání komunikace cizí osobou. Data jsou zabezpečena pomocí ověření uživatelského jména, silného hesla a systému základních přístupových práv. Veškerá data jsou uložena na zabezpečeném serveru v datacentru a jsou pravidelně zálohována. Budova má 5 bezpečnostních perimetrů proti fyzickému vniknutí a přístup je chráněn kamerovým systémem a kartami na PIN. Datacentrum je odolné vůči překopnutí až 2 tras současně.
Základní funkce systému
Jedná se o seznam jednotlivých spravovaných objektů a veškerých technicko-ekonomických informací o nich.
Tvoří jednu ze stěžejních součástí našeho systému. Jedná se o evidenci veškerých technologií a zařízení, užitých ve spravovaných budovách. Pokud zavedete do systému technickou dokumentaci, dodací listy a další dokumenty, které denně ke své práci potřebujete, budete je mít vždy po ruce a jednoduše dohledatelné. Události v systému (revize, porucha, údržba) lze spojovat s technologií nebo zařízením, čímž získáváme možnost přehledu všech informací o zařízení/technologii včetně úkonů na něm provedených.
Eviduje všechny události, které se dějí v průběhu směny. Vedoucí směny zde vkládá a upravuje veškeré informace o opravách, servisních zásazích a revizích. Sledování jejich průběhu a přidělování priorit je samozřejmostí. Pokud není v silách techniků během své směny splnit všechny úkoly, automaticky se převedou na následující směnu. Provozní deník je navíc propojen s technologiemi a zařízeními daného centra, čímž má uživatel k dispozici protokoly, certifikáty a záznamy o údržbě, upozornění na uplynutí data revizí apod.
Přehledně shromažďuje veškeré dokumenty přiřazené k jednotlivým technologiím a zařízením. Zároveň tento modul slouží k jejich hromadným importům a organizaci.
Modul, ve kterém správce definuje předem naplánované události. V modulu jsou uvedeny plánované události (údržba, kontrola, školení) a perioda, po které se mají generovat do provozního deníku. V rámci nastavení plánu má správce systému k dispozici možnost vytvoření několika souborů plánovaných událostí (tzv. Checklistů) pro různá centra správy, ve kterých má možnost vytvořit seznam úkolů a nastavit jejich opakování.
Další záložka provozního deníku, kalendářové zobrazení, ukazuje jednotlivé události a revize prováděné v určitých dnech a umožňuje jejich další správu a filtraci.
Samostatný modul rozšiřující systém o jednoduché skladové hospodářství umožňující základní funkce příjmu, výdeje a informace o množství zásob.
Tento modul upravuje schvalovací proces mezi správcem objektu a jeho majitelem. V praxi správce udělá nabídku na jakoukoli investici do objektu a majitel jí schvaluje, zamítá nebo komentuje. Modul vytváří průvodku i pro další úpravy dané nabídky až do finálního stavu a schválení (resp. Zamítnutí).
Základní verzi systému lze rozšířit o další funkce (moduly) dle individuálních potřeb klienta. Jako příklad uvádíme modul Ekonomické ukazatele. Veškeré moduly a funkce lze samozřejmě upravit na přání klienta.
Modul je určen pro zadávání poruch od externích uživatelů systému (např. nájemníci, vrátní, security). Stejně jako v provozním deníku umožňuje držet historii poruch na jednotlivých zařízeních a uživatel vidí progres v řešení jeho požadavku.
-
Obchodní oddělení
Kontakt: +420 606 030 331 / obchod@medor.cz
-
Austro‑Bohemia, s.r.o.
IČ: 25792890 | DIČ: CZ25792890
Bankovní účet: 2200081094/2010
-
Medor Helpdesk
Kontakt: +420 601 309 666 / helpdesk@medor.cz
Dlouhodobá vzdálená podpora – s nutností instalace:TeamViewer
Jednorázová pomoc – bez nutnosti instalace:TeamViewer
-
Centrála Praha
Kontakt: Na Hrázi 178/25, 180 00 Praha 8
Pobočka České Budějovice