Posuňte se vpřed na základě přesných dat
Využijte analytický nástroj Medor Reporting pro efektivní vedení a řízení společnosti
Chci vědět víceMějte přehled nad výsledky vaší firmy
Data mohou být to nejcennější, co máte. Pokud je dokážete správně číst, získáte náskok před konkurencí a budete moci řídit společnost efektivně. Medor Reporting vám zajistí jednoduchý a do detailu propracovaný náhled na všechna vaše firemní data.
Náš nástroj pro tvorbu reportů a analýz poskytne potřebné informace jak managementu, tak i prodejnímu týmu pro každodenní práci v terénu. Na základě KPI´s vám vytvoříme komplexní podklady pro vyhodnocení uplynulých období a zároveň dokážeme včas upozornit na aktuální problémy.
TIP MEDORU: Mějte všechna data a následné výstupy pod kontrolou. Medor Reporting kromě přímých prodejů analyzuje i různá externí data.
Proč využít Medor Reporting?
- Informace na jednom místě – pravidelně od nás budete dostávat komplexní reporting
- Kontrola nad procesy ‑ dokážeme včas upozornit na nefungující stávající řešení
- Využití i v terénu ‑ umožňuje získat lepší přehled pro každodenní práci
- Srovnání s konkurencí ‑ poskytujeme přehled o národních datech, kde je možné porovnávat prodeje
TIP MEDORU: K dispozici je v našem řešení také prezentace dat na mapových podkladech, které umožňují celkový přehled nad spravovanými regiony.
Jak Medor Reporting funguje?
Vaše prodejní data jsou zpracovávána v denních, týdenních nebo měsíčních intervalech, které jsou závislé na intervalu poskytování dat distribucí. Pokud využíváte Medor CRM, všechna data jsou poskytována ke zpracování kontinuálně. Následné vyhodnocení dat už probíhá pouze v řádu několika hodin (maximálně do 24 hodin od přijetí dat).
Reporty jsou nejčastěji uživateli předány prostřednictvím MS Power BI, který je zvolen jako prezentační nástroj pro jeho široké možnosti při dalším zpracování dat uživatelem. Alternativní možností prezentace dat je webové rozhraní dat s přehlednými dashboardy.
TIP MEDORU: K dispozici je v našem řešení také prezentace dat na mapových podkladech, které umožňují celkový přehled nad spravovanými regiony.
Pomáháme analyzovat data pro desítky firem
Výběr několika posledních nejvýznamnějších klientů kteří nám projevily důvěru:
Jsme partněři pro vaše podnikání
Zpracování dat o prodejích
Prodejní data jsou zpracovávána v denních, týdenních nebo měsíčních intervalech ‑ v závislosti na intervalu poskytování dat distribucí. Vyhodnocení dat probíhá v řádech několika hodin, vždy ale maximálně do 24 hodin od přijetí dat. Data z Medor CRM jsou poskytována kontinuálně.
Reporty jsou nejčastěji uživateli předány prostřednictvím MS Power BI, který je zvolen jako prezentační nástroj pro jeho široké možnosti při dalším zpracování dat uživatelem. Alternativní možností prezentace dat je webové rozhraní dat s přehlednými dashboardy.
Moduly systému
Medor Reporting je zacílen především na komplexní zpracování prodejních dat farmaceutických společností, které jsou poskytovány z distribučních kanálů. Standardně jsou zpracovávána data prodejů v lékárnách, nemocnicích, e-shopech nebo přímo u lékařů.
Součástí reportingu je zpracování, konzultace a vyhodnocení prodejních plánů. Zpracováváme plány od obecných ‑ tedy jaký by měl být objem prodeje ve kterém regionu, až po plány s nejvyšší granularitou ‑ kolik kusů kterého produktu by měl který klient prodat.
Vyhodnocení plánů je přehledné a pochopitelné pro každého v prodejním týmu, ale zároveň umožňuje detailní pohled pro další analýzu.
Mimo základní prodeje jsou poskytovány informace o objemech vráceného zboží zpět do distribuce, nebo zpracovány a reportovány různé varianty dobropisů či rabatových akcí (prodej 5+1). Reportovány mohou být i informace o vydaných vzorcích nebo přímo prodaného zboží. Zpracovávat je možné i jakákoli další externí data.
Díky komplexnímu zpracování je Medor Reporting schopný poskytovat přehled příjmů a výdajů na jednotlivé regiony, produkty nebo zákazníky. Porovnání ziskovosti jednotlivých oblastí umožní upozornit na slabá místa prodejů nebo identifikovat další prodejní potenciál.
V rámci prodejních dat je možné identifikovat rabatové akce (kusové, například 5+1, ale i prodeje s poníženou cenou oproti ceníku) a dále je vyhodnotit. Díky identifikaci rabatů a možnosti zahrnutí dalších nákladů na prodej je možné reportovat reálnou výši prodejů.
Vedle prodejů z distribuce je možné reportovat i přímé prodeje, tedy kusy prodané přímo týmem v terénu, z kanceláře nebo přes e-shop. Vyhodnocení probíhá společně nebo paralelně s vyhodnocením prodejů z distribuce.
Pro ucelený přehled je často potřeba doplnit další data, jako je například přerozdělení prodejů drobných distributorů, přepočtení zboží z e-shopů na dílčí regiony nebo jednorázové importy prodejních dat z distribuce.
Díky provázanosti systémů umožňuje Medor Reporting poskytnout data z Medor CRM. K dispozici je pak ucelený přehled o prodejích propojený s targetingem a segmentací zákazníků, nebo prací v terénu ‑ s počty návštěv a propagovanými produkty na těchto návštěvách.
Součástí reportingu jsou i reporty skladových zásob, tedy pohled na vývoj zboží na skladech u jednotlivých distributorů, přehledy o týdenních pohybech směrem na lékárny nebo přeprodej mezi distribucí s detailem na jednotlivé krabičky produktů.
Mimo interních dat o prodejích Medor Reporting poskytuje přehled o národních datech, kde je možné porovnávat prodeje s konkurenčními produkty nebo sledovat historický vývoj a potenciál jednotlivých skupin produktů ‑ získat informace o skupinách produktů, ve kterých jsou obchodní příležitosti a nebo do kterých skupin produktů již nemá smysl dále investovat. Národní data Medor Reporting poskytují ucelený přehled o rozložení trhu (market-share).
-
Obchodní oddělení
Kontakt: +420 606 030 331 / obchod@medor.cz
-
Austro‑Bohemia, s.r.o.
IČ: 25792890 | DIČ: CZ25792890
Bankovní účet: 2200081094/2010
-
Medor Helpdesk
Kontakt: +420 601 309 666 / helpdesk@medor.cz
Dlouhodobá vzdálená podpora – s nutností instalace:TeamViewer
Jednorázová pomoc – bez nutnosti instalace:TeamViewer
-
Centrála Praha
Kontakt: Na Hrázi 178/25, 180 00 Praha 8
Pobočka České Budějovice